Avagy néhány kérés, hogy jól érezd magad nálam
A Szalon etikett nem az én hóbortom, hanem annak záloga, hogy mindenki prémium kategóriás lábápolási szolgáltatást kapjon tőlem. Amikor a Vendégem eljön hozzám, fontos, hogy jól érezze magát nálam és megkapja a tökéletes lábápolás élményét. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, néhány kéréssel fordulok most hozzátok, a Vendégeimhez.
A kezelésre érkezés
Kérlek, hogy a kezelés előtt maximum 5 perccel érkezz, hogy a vendégek közötti fertőtlenítést, szellőztetést, illetve a privát szükségleteimet el tudjam végezni.
Késés esetén szintén 5 perc, amit (a következő vendég érkezése miatt) tolerálni tudok. 10 percen túli késés esetén már biztosan nem fogom tudni elvégezni azt a munkát a lábadon, amire érkeztél.
Időpont lemondás
Kérlek, hogy amennyiben a kezelési időpontodat módosítani vagy törölni szeretnéd, azt legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 48 órával tedd meg; az elérhetőség oldalon megtalálod az kapcsolati adatokat. Ebben az esetben a lemondás, az időpont módosítása díjtalan. Ha nem történt meg időben a lemondás, nem áll módomban új időpontot adni.
24 órán túli lemondás esetén az elmulasztott megjelenés rendelkezésre állási díja a kezelés 60%-a, 24 órán belüli lemondás esetén a kimaradt kezelés teljes díja, amelyet utalással kérek kiegyenlíteni. Következő időpontot csak ennek rendezése után adok.
(Természetesen a betegségek és egyéb valóban kiszámíthatatlan események ez alól kivételt képeznek.)
Higénia, betegségek
A kezelőben a szolgáltatás jellegéből adódóan kiemelt figyelmet fordítok a higiéniára, ezért a kezelő területén kinti cipőben tartózkodni tilos, a kezelésre érkezőknek váltó papucsot biztosítok. Betegség, láz esetén kérlek halaszd el kezelést.
Kísérők
A kezelések intimitása, valamint a jelenlegi szabályozások miatt kísérők csak az üzlet bejáratáig jöhetnek, mert a fodrászattal közös váró a vendégek számára van fenntartva.
Továbbá kérlek, hogy az eszközök, illetve a használt vegyszerek miatt kisgyermeket csak és kizárólag kezelésre hozzatok.
Reklamáció
Reklamációt csak közvetlenül a kezelés elvégzése után tudok elfogadni, illetve korrigálni. Több napos, hetes késéssel a reklamációt kivizsgálni már lehetetlen.
Fizetés
A Spirit Lábápoló Stúdióban készpénz- és azonnali átutalásos fizetési lehetőségre van mód. A kezelésekről minden esetben minimálisan azt az összeget számlázom ki, amire időpontot foglaltál. Az árak magyar forintban értendők és az áfát tartalmazzák.
A szalon etikett szabályok a kezelések igénybevételével egyidejűleg a vendégeim részéről elfogadásra kerülnek.
Jelen szalon etikett 2022. február 1-től visszavonásig érvényes.